vrijdag 25 juni 2021

Crea 2021 – M

M is voor Mandala. Ik gebruikte dit patroon en restjes Phildar Phil Coton 3 en Catania. Het begon met 4 toeren geel.

Daarna 1 toer met appelgroen en 2 toeren lila.

Weer 1 toer appelgroen en daarna 2 toeren paars.

Nog een laatste toer appelgroen.

De laatste 2 donkerpaarse toeren maakten de mandala af, hij is 19 cm geworden. Ik ben van plan om hem in een ring te haken met appelgroen, maar die moet ik nog kopen. Wordt vervolgd!

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mandala! Erg leuk steeds met dat randje groen ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi geworden. Leuk zo die "opbouw" foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook heel mooi, qua kleurkeuze maar ook dat groene herhalende randje; geeft een hele sterke opbouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze mandala PRACHTIG geworden, mooi kleurgebruik.
    Lijkt me een geslaagd idee om hem in een metalen ring te
    haken, prachtige wand of raam versiering.
    Weer geslaagde M uitwerking!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende mandala.
    Vind de kleuren erg mooi.
    Een mandala haken, dat zou ik echt niet kunnen.
    Wens je een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mandala ha ha en heel anders dan van Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like the colors you have chosen, I love mandalas ...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en mooie kleuren!
    Een leuke M heb je bedacht :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen