vrijdag 4 juni 2021

Crea 2021 – K vervolg

Vandaag laat ik weer wat ouder werk zien. Deze Kangoeroe in Kruissteek is een deel van de sampler, die ik voor mijn ouders afmaakte. Nu hangt hij bij ons in de huiskamer.

Jaren geleden ontwierp ik deze Kerstbal. Het is er één uit een serie freebies, die je hier kunt vinden. 

Dit Kikkertje was een cadeautje voor een Klein meisje. Maar eerst wilde hij wel op de foto met onze tuinkikker.

Deze Kip maakte ik jaren geleden, het was een pakketje dat ik had gekregen. Het patroon was op het stramien gedrukt en er zat een losse beschrijving bij van de steken. Helaas heb ik dat dus niet bewaard, ik dacht toen dat ik nooit meer zoiets zou maken!

Dit is een pagina in mijn eerste altered book. De Koeien vond ik in een tijdschrift en ik heb er spreekwoorden bijgeschreven met een witte gelpen.

Ik heb jaren ATC’s geruild en dit is er één van. De bedoeling was om Krantenpapier te gebruiken, ik maakte er Kraanvogels van. Het was een heel gepriegel, want een ATC is maar 2½  x 3½ inch.

Als laatste wil ik dit Kussen laten zien. Het was eigenlijk een patroon van een tas. Het is de laatste weken de lievelingsplek van onze Kat Luna.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

8 opmerkingen:

  1. Mooooi de K is wel een sankbare letter :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi overzicht weer. Ik ben gek op koeien, dus die uitwerking spreekt me erg aan. De kip vind ik ook heel mooi, maar ik lees dat je blij was dat ie klaar was. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie oudere werkjes laat je weer
    zien Annet. De kip vind ik prachtig, ook het kussentje
    zo mooi van kleur, daar zal Luna goed op uitkomen ;-)
    Erg leuk om steeds alles te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really admire your versatility - you can do anything, and also seem interested in trying all sorts of things.
    The chicken is striking but must have taken a long time to make.
    I can fully understand that making those origami cranes was a challenge, but you managed well.
    The purple cushion is a jewel - if I were your cat I'd want it for my favourite place, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke k. Vooral de kikker vind ik geweldig, wat een eigenwijs koppie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er komen weer heel veel mooie werkstukken voorbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dieren met een 'k'... Ik ben fan van het kipkussen en de koeienpagina!

    BeantwoordenVerwijderen