donderdag 20 augustus 2020

Crea 5220

 I made a collage for week 34 of Crea 5220 and August Fun. The prompts were advertisements and candy. This time I made some progress photos.

De prompt voor week 34 was reclamefolder. Gelukkig kwam het wekelijkse pakketje reclamefolders op tijd.

Eerst had ik geen idee wat ik zou gaan maken, maar de 20e August Fun prompt candy (snoep) hielp me op weg. Deze keer heb ik er aan gedacht om wat tussendoor foto’s te maken. De achtergrond is een gelliplate gemaakt op een siliconenmat met naaimachine stiksels. Ik schoof vast wat met de knipsels, maar ik miste toch nog iets.

De doos met washi tape erbij gehaald en een leuke bijpassende border opgeplakt.

Daarna nog toch nog wat extra teksten uit de reclamefolders toegevoegd. Ik vond er zelfs eentje met de tekst: vanaf donderdag 20 augustus. Die moest er natuurlijk bij!

8 opmerkingen:

  1. Hallo Annet, een erg leuke reclame folder.
    Fijn dat je ook meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ben blij dat ik het weer heb opgepakt.

      Verwijderen
  2. Leuke collage heb je gemaakt, en die achtergrond en het randje geven het geheel net een beetje de nodige body!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het was even puzzelen, maar dat randje maakt het wel af.

      Verwijderen
  3. Ja dat randje maakt het wel af !
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geheel is het geworden Annet, zo'n gelli-plate
    wil ook altijd nog eens kopen, je kan er prachtige
    achtergronden mee maken. De washi tape rand maakt
    het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Na dit experiment op een siliconenmat heb ik inderdaad een kleine gelliplate gekocht, maar nog steeds niet gebruikt! Het leuke effect van de siliconenmat was dat je de markering ziet van het verwijderen van het papier. Soms werkt dat goed, zoals hier.

      Verwijderen