zondag 9 augustus 2020

Crea 5220

 Last week I started with a new collage challenge that runs on Instagram: August Fun. Today’s prompt was paisley, which reminded me of the paisley designs in one of my colouring books. That reminded me of this week’s prompts of Crea 5220: colouring book. So I decided to combine the two to get me started on Crea 5220 again.

I used the colouring pencils I gave my father for his last birthday. It felt good to use them!

I glued the cut pieces on a previously prepared gelli print and added a few rub-on stickers.

In my next post I will share the other August Fun collages.

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Zie ik daar ook nog naaimachinestiksels? Of heb je het zo mooi getekend misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Marjan. Het is inderdaad met de naaimachine gedaan.

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Ik was nooit zo dol op het paisleymotief, maar sinds kort heb ik een jurk in zo'n motief en vind ik het helemaal leuk!
    Wat een mooie collage heb je er van gemaakt in combinatie met de print en het stiksel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het altijd een oubollig motief tot het een keer een prompt was bij ICAD. Nu gebruik ik het af en toe. De achtergrond heb ik al eerder gemaakt. De achterkant heb ik vandaag gebruikt. Ik ga er straks een blogje over schrijven.

      Verwijderen