vrijdag 2 juli 2021

Crea 2021 – M vervolg

Vandaag laat ik weer wat ouder werk zien. Deze M borduurde ik op een verjaardagskaart met randjes voor Maureen, je kunt hem hier zien.

Deze mandala uit een kleurboek gebruikte ik vorig jaar voor ICAD.

Dit was het begin van mijn Maybelle Garden deken. Je kunt er hier alles over lezen.

Deze Mens-erger-je-niet collage maakte ik voor Art Journal Simple Prompts. Dit was een wekelijkse journaling challenge, waarvan de eerste 26 weken de letters van het alfabet waren.

Deze Mugrug maakte ik voor de verjaardag van een quiltvriendin en kocht er een bijpassende koffiebeker bij. Een mugrug is een onderzetter waar je ook een versnapering op kwijt kunt.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

7 opmerkingen:

  1. Wat een fijne mugrug voor bij die mooie beker.
    Je Mens-erger-je-niet collage vind ik mooi door het kleurgebruik en het bord in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke 2 weken is het 'simsalabim'.. en daar komen de werkstukken tevoorschijn!
    Wat heb je toch veel mooie dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt inderdaad in je leven al ongelooflijk
    veel creaties gemaakt en technieken gebruikt, erg
    leuk omdat steeds te kunnen bewonderen.
    Heel bijzonder dat je bij die mugrug, die heel MOOI is
    zo'n prachtige bijpassende beker hebt kunnen vinden,
    echt een heel fraai geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful creations. The mug rug and the mug matches well.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer wat geleerd, nooit van een mugrug gehoord, maar dit is wel een hele mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good examples of M. I have never heard of a mosquito rug before, but think the idea of having space for a snack is good. The result is of course even better1

    BeantwoordenVerwijderen