vrijdag 23 juli 2021

Crea 2021 – O

O is voor gehaakte onderzetters.

Ik heb gekozen voor een simpel patroontje.

Het is een variatie op het midden van een kleedje uit dit boekje.

Dat kleedje heb ik ook gehaakt met hetzelfde garen.

Daar kan nu mooi een plantje op staan, een Kaaps viooltje deze keer.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

8 opmerkingen:

  1. Goed bedacht, dat is ook een mooi onderwerp bij de O en ze zien er prachtig uit, je onderzetters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk wat heb ik er ook al veel gemaakt. Maar niet aangedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We kijken vaak op verschillende manieren naar letters en onderwerpen. En dan verrast het je hoe mensen op heel andere dingen komen!
    Onderzetters komen altijd van pas en zijn ook nog eens leuk om cadeau te geven. Je hebt een heel mooie set gemaakt.
    Ik denk vooral in technieken en materialen en ik probeer dat ook vast te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eenvoud van deze onderzetters vind ik juist heel erg mooi.
    maar je kleedje vind ik ook heel geslaagd. Leuk dat je al
    veel plezier beleefd aan dit erg leuke boekje met patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi setje Onderzetters heb je gemaakt, komen altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. On a hot day when you serve a cold drink, a coaster that can absorb the wet glass is very useful, these are simple and stylish, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi setje zo bij elkaar. Altijd handig onderzetters.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige set heb je bij elkaar gehaakt! Het was vast een heerlijk 'tussendoor' werkje.

    BeantwoordenVerwijderen