zondag 11 december 2022

Cablemagoria (1)

Eind oktober lietTsukiko al een beginnetje zien van deze deken. Dit is het garen wat ik ga gebruiken.

Het begon met dit eerste stukje kabels, deze foto geeft de kleur het beste weer.

De afgelopen week heb ik de eerste strip afgekant, het is een mooi rolletje.

Natuurlijk heb ik de tweede strip meteen opgezet. Hier lopen de kabels net de andere kant op, dus dat was in het begin even opletten. Ik ben nog steeds met mijn eerste bol garen bezig en ik heb er drie, dus ik kom ruim uit.

Inmiddels is het patroon al helemaal compleet, je kunt hem hier vinden. Helaas alleen in het Engels, maar er staan hele duidelijke foto’s in het patroon. Ik brei meestal ’s avonds aan deze deken, een fijne afsluiting van de dag.

3 opmerkingen:

  1. Dit garen breit wel heel mooi Annet, zo'n tegendraadse
    kabel breien lijkt me best lastig als je net uit dat andere
    ritme komt. .Het gaat vast heel mooi worden en zeker heerlijk
    warm. Succes met de vorderingen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste rolletje ziet er al prachtig uit! Het voelt gewoon warm aan met deze kou... Ik heb de originele deken even bekeken, maar van die kleuren moet je wel houden. Jouw palet vind ik vele malen mooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een supermooie deken en tegelijkertijd ook een enorme klus. Heel goed dat je het eerste rolletje al af hebt!

    BeantwoordenVerwijderen