vrijdag 9 december 2022

Stitch the season 2022 (4)

Ook dit jaar heb ik weer een kerst uitdaging gevonden. Via Instagram vond ik Daniela Mellen, die de slow-stitch uitdaging begin november aankondigde via deze video. Ik heb wat kerstlapjes bij elkaar gezocht en een leuke achtergrond voor het harmonicaboek en toen kon ik beginnen. Dit boek wordt gemaakt aan de hand van prompts en de vijfde was shape.

Ik appliqueerde een kerstsok en versierde hem met een knoop in de vorm van een ster. Daarna bevestigde ik het geheel met een rijgsteek op de 4e bladzijde van mijn harmonicaboek.

De prompts voor deze uitdaging kwamen om de dag, zodat je in je eigen tempo kunt werken. Alle prompts en de afwerking van het boek zijn al gepost. Je kunt ze in deze lijst vinden onder de video’s van vorig jaar.

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me heel ontspannend om te doen. En een fabric book is weer eens wat anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer leuk geworden, het lijkt me echt
    leuk om telkens zo'n klein werkstukje te maken, en
    straks een mooi harmonicaboek vol te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo wordt het fabric book steeds verder gevuld, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen