dinsdag 25 oktober 2022

Poppendag

Toen ik een paar dagen geleden met een nieuw project begon, kwam Tsukiko gezellig kletsen. Ze wilde natuurlijk weten wat dit rare ding was.

Ik vertelde haar, dat het een kabelnaald was en liet haar meteen het garen zien wat ik gebruik.

Toen ze hoorde dat ik de Cablemagoria deken ging breien, wilde ze wel even testen of dat warm genoeg zou zijn. Dit is de buitenste strip van mijn deken. Ik heb dit kleurenpalet gevonden om te gebruiken in plaats van de originele kleuren en garens.

Natuurlijk wilde ze ook weten of ik nog een nieuwe pop ging maken. Die zit weer in de planning, het garen heb ik net binnen en het patroon is afgedrukt.

Maar daar vertel ik volgende keer meer over. Ik ben benieuwd hoe dit garen haakt, het heb het nog niet eerder gebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Oeh, leuk, dat kleurenpalet van die kabeldeken! En ook veelbelovend: de plannen voor een nieuwe pop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben even snel gaan kijken naar de Cablemagoria deken, wat leuk al die verschillende gebreide banen overdwars aan elkaar. Jouw kleuren zijn totaal anders, maar ik vind ze mooi. Ik houd ook wel van die tinten.
    Leuk dat Tsukiko er nog een vriendinnetje bij gaat krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat een prachtige deken worden, wel een behoorlijke
    klus ook. Tsukiko is wel heel nieuwsgierig hé, ze wil er
    vast zelf onder gaan slapen. Ben ook heel benieuwd
    wat voor soort popje je nu gaat maken.
    Succes met je deken.......

    BeantwoordenVerwijderen