vrijdag 23 december 2022

Stitch the season (6)

Ook dit jaar heb ik weer een kerst uitdaging gevonden. Via Instagram vond ik Daniela Mellen, die de uitdaging begin november aankondigde via deze video. Ik heb wat kerstlapjes bij elkaar gezocht en een leuke achtergrond voor het harmonicaboek en toen kon ik beginnen. Dit boek wordt gemaakt aan de hand van prompts en de zesde (kerstfiguur) heb ik nogmaals gebruikt. Want Rudolf kon natuurlijk niet ontbreken in mijn harmonicaboek! Rudolf kreeg wiebeloogjes en een glitterpompon als neus.

En dit zijn dan pagina 5 en 6 in mijn boekje. Volgend jaar in aanloop naar de Kerst hoop ik dit boekje af te maken.

De prompts voor deze uitdaging kwamen om de dag, zodat je in je eigen tempo kunt werken. Alle prompts en de afwerking van het boek zijn al gepost. Je kunt ze in deze lijst vinden onder de video’s van 2021

3 opmerkingen:

  1. Rudolf looks fabulous! Well done Annet! And the gingerbread man looks so sweet!
    Have a Very Happy Christmas Annet!
    Hugs, Barbara (The Flashing Scissors)

    BeantwoordenVerwijderen