dinsdag 18 mei 2021

Fill a tiny journal

De 9e en laatste prompt van deze challenge is polka dots, stippeltjes. Nu had ik al bladzijdes in mijn tiny journal met blauwe stippeltjes. Ik koos de pagina waar ik al stempels op had gezet. Ook gebruikte ik weer de stoffen stickers, die ik van mijn dochter kreeg. Ze pasten er weer goed bij.

De quote vond ik een paar dagen geleden op een theelabel, die moest er natuurlijk ook bij.

Fill a tiny journal is bedacht door Tammy en Hanna. In deze blogpost schreef ik over het tiny journal, die ik voor deze challenge maakte. En hier kun je zien wat anderen voor deze challenge hebben gemaakt.

9 opmerkingen:

  1. Een mooie bladzijde.
    Het is de laatste prompt. Is je boekje nu ook vol?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb nog aardig wat bladzijdes over. Maar die komen in de loop van de tijd wel vol!

      Verwijderen
  2. Wederom een mooie en geslaagde pagina, leuk
    om steeds weer iets te bedenken en dat het dan
    zo goed lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige naam die Polka Dots. De bladzijde is weer goed gelukt. En een theelabel met de tekst in een andere taal had ik nog niet eerder gezien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bullet or dots on paper offer good guidelines for placing things on a page. It looks charming, too. I love the tea pot and cup with their dots.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie invulling. Ik hou wel wat die stippen. Wat grappig : ik had datzelfde label gister bij mijn thee . Met dat label kun je goed zijn goe klein jouw bladzijde is. Knap werk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eh sorry typefout (autocrrect op de telefoon) "kun je goed zien hoe klein..."

    BeantwoordenVerwijderen