vrijdag 21 mei 2021

Crea 2021 – J vervolg

Deze week laat ik weer wat ouder werk zien. Als eerste deze ATC met een J. Jaren geleden deed ik mee met een zentangled alfabet ATC swap serie. Ik heb de hele serie compleet, hier kun je ze allemaal zien. Een ATC is een Artist Trading Card van 2½ x 3½ inch, ze zijn bedoeld om te ruilen.

Dit mandje is patroon J12 van de Dear Jane quilt. Ik maakte een kleine versie van deze grote quilt met 16 blokken en een rand, die je hier kunt zien.

Deze collage met een joker is het resultaat van de wekelijkse collage challenge uit 2019, waarvan de eerste 26 weken de letters van het alfabet waren.

Josephine liet vorige week een heleboel verschillende jokers zien, wat me deed denken aan mijn kleine joker verzameling. De bovenste rij jokers komen uit het speelkaartenmuseum van Turnhout.

Voor Quirky DutchSummer challenge maakte ik in 2019 dit journal van canvas. Ik heb nog steeds een iets grotere maat canvas liggen voor een 2e journal!

Ik sluit af met mijn eerdere jute werkje, dat ik vorig jaar voor ICAD maakte. Op 1 juni begint deze creatieve 61-dagen challenge weer. Ik hoop er binnenkort een blogje over te schrijven, maar je kunt er bij Tammy alles over lezen in het Engels. Mijn systeemkaart is 10 x 15 cm.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

9 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen over ICAD...volgens mij heb ik nog wel een pakje kaarten in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel mogelijkheden met de letter J dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer zie ik weer andere challenges. Leuk!
    Je jutewerk is dit keer mijn favoriet; mooi door eenvoud 👍🏼.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het elke keer weer zo leuk om te zien wat je eerder hebt gemaakt. Prachtige letter J, en wat goed dat je dacht aan het blokje van de DJ...
    Is ICAD net zoiets als een rolodex kaartje, maar dan zonder uitsparingen? Een kaartsysteemkaartje zeg maar...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ICAD word gedaan op systeemkaarten. Ik gebruik meestal de 10 x 15 cm.

      Verwijderen
  5. Wat weer een veelvoud van prachtige werkstukjes laat
    je zien Annet, en grappig ook de Jokerkaarten, zie een
    paar bekende ;-) De letter J is een pronkstukje, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verzameling van de letter J .
    Ik vind ze allemaal erg leuk maar de jokers stelen voor mij de show.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke werkstukken heb je al gemaakt bij de j.

    BeantwoordenVerwijderen