dinsdag 11 mei 2021

Fill a tiny journal

De 8e prompt van deze challenge is washi tape. Ik heb 4 verschillende washi tapes gebruikt, een stickertje en een witte gelpen. Het woord Prikpret vond ik vorige week in een tijdschrift en vond ik er wel bij passen, omdat we zaterdag onze eerste vaccinatie hebben gekregen.

Fill a tiny journal is bedacht door Tammy en Hanna. In deze blogpost schreef ik over het tiny journal, die ik voor deze challenge maakte. En hier kun je zien wat anderen voor deze challenge hebben gemaakt.

7 opmerkingen:

  1. prik pret past goed bij de vaccinatie Mooi gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking heb je er van gemaakt, en de
    tekst kwam hier goed van pas na jullie vaccinatie.
    Fijn gevoel hé als die eerste prik erin zit, het
    geeft toch wat rust, zo voel ik het wel tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die eerste prik geeft inderdaad wat meer rust. Volgende maand krijgen we gelukkig de 2e.

      Verwijderen
  3. Washi tape is VERY popular in Japan! it is part of any good stationary set.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Washitape geeft altijd weer een leuk effect. Alleen vergeet ik vaak om het te gebruiken ;o)
    Jij hebt er in ieder geval weer een mooie bladzijde mee gemaakt en het woord Prikpret geeft vast speciale herinneringen als je het boekje in de toekomst weer eens openslaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja een leuk woord, ga het in mijn agenda zetten bij onze tweede vaccinatie .
    Mooie bladzijde in je Tiny journal.

    BeantwoordenVerwijderen