zondag 28 maart 2021

Fill a tiny journal

De 2e prompt van deze challenge is connection, verbinding. Ik vond een plaatje van moeder en baby in klederdracht, die wilde ik gebruiken.  Ik knipte hem uit, plakte hem op een donkerroze origamivelletje en knipte hem nogmaals met een randje uit. Zo kwam hij beter tot zijn recht op het label. De hoekjes van het label maakte ik rond met een cornerpunch. Dit deed ik ook vast bij alle andere labels in mijn boekje.

In het midden van de bladzijdes plakte ik een quote van Bréne Brown:

In order for connection to happen, we have to allow ourselves to be seen – really seen.

Hij komt van de pdf, die ik kreeg toen ik me abonneerde op de nieuwsbrief van Hanna. Het vogeltje op de rechterpagina kreeg gezelschap van een ander vogeltje van hetzelfde stickervel met stoffen stickers. De 2 duiven en het poësieplaatje  kregen hetzelfde randje als moeder en baby.

Het gedichtje bij het poësieplaatje van de Lathyrus bloemenkinderen komt uit dit boekje.

En dit is het uiteindelijke resultaat, natuurlijk weer heel anders dan ik in mijn hoofd had. Maar het past wel mooi in dit boekje.

Fill a tiny journal is bedacht door Tammy en Hanna. In deze blogpost schreef ik over het tiny journal, die ik voor deze challenge maakte. En hier kun je zien wat anderen voor deze challenge hebben gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gedaan Annet! Het randje om moeder en kind en om de kleine plaatjes doen het heel goed. De kleuren van de achtergrond combineren heel mooi met het thema en zo heb je een hele warme liefdevolle sfeer gecreëerd.
    Dank voor de tip van de nieuwsbrief van Hanna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu snap ik de bedoeling van zo'n boekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische uitwerking weer, heel mooi gedaan Annet.
    Erg mooi kleurgebruik ook. Het boekje wordt een
    heel fraai geheel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk gedaan Annet. Ik neem aan dat er nog meer in het boekje komt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ga nog even door met deze challenge. En daarna vul ik het boekje nog verder. Ik heb al een begin gemaakt met de volgende prompt.

      Verwijderen