vrijdag 5 maart 2021

Crea 2021 – E

E is voor Elfje. Deze leuke bolletjes garen met een glittertje vond ik in mijn kast. Ik heb ze ooit gekocht bij de Action. Er zit 10 gram op ieder bolletje, maar dat was meer dan genoeg voor mijn elfje.

Ik koos dit patroon, maar veranderde wel haar gezichtje.

De vleugeltjes maakte ik niet van wit, maar oranje garen.

Ze kleurt heel mooi bij mijn orchidee.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi Elfje, de kleine bolletjes zijn heel erg geschikt om iets kleins van te maken.
    Ze zijn erg leuk lekker veel kleurtjes voor een klein prijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk elfje. Ik heb altijd zo'n moeite om dit soort kleine haaksels af te maken. Dan raak ik weer een arm of een hoedje kwijt tijdens het haken en moet ik weer opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk elfje, leuke vorm van de vleugels ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een gezellig elfje, zo vrolijk
    Leuk gemaakt, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk vrouwtje daar in de orchidee! Zo komen die kleine bolletjes mooi van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en enig elfje is het geworden en zoals jezelf al
    schrijft ze past zeker heel mooi bij je orchidee.
    Leuk hé dit soort kleine projectjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je het gezichtje verandert, dan krijg je een totaal ander popje. Mooi elfje heb je gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk elfje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen