vrijdag 19 maart 2021

Crea 2021 – F

 F is voor Fotografie. Mijn eerste foto is van een Fuchsia, die koop ik ieder jaar voor onze tuin.

Ook de Forsythia staat in onze tuin, hij begint nu pas te bloeien. Dit is een foto van een paar jaar geleden.

Het Fruit wat ik laatst kocht, inspireerde me voor een leuke foto.

De volgende foto’s heb ik gemaakt op verschillende wandelingen. Dit Fietsenrek staat bij ons winkelcentrum.

Deze foto is van een fietspont in Amsterdam, achter het Centraal Station. Ik ben al heel lang niet meer in Amsterdam geweest, dus ik weet niet of hij er nog is.

Als laatste een foto van een Flatgebouw. Met wat Fantasy vormen de delen zonder balkon de letter F.


Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

15 opmerkingen:

  1. wauw, mooie blogpost zeg!
    Ik heb genoten , thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die fruitfoto ;o)
    De 'onderweg'foto's vind ik mooi in dit blogje passen. Zo kijken we toch weer heel anders naar gewone dingen. Vooral de Flat met de F vind ik geweldig bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foto's maken is een creatieve bezigheid en je gaat er ook zò anders van kijken. De bloemen zijn natuurlijk prachtig, maar die laatste foto vind ik echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Flat ja ik zie de F er ook in, bijzonder.
    En dat Fruit, grappig :-)
    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, niet alleen van de Fuchsia (een van mijn favoriete tuinplanten) maar zeker ook van de foto's onderweg. Leuk dat ogenschijnlijk heel gewone dingen zo'n mooi blog opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, die foto's! En ja, prachtig, de Fuchsia!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig en de fuchsia ja die heb ik ook in mijn hart je kunt ze overhouden hè:))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige serie, het fietsenrek is mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie F bloemen en Fruit staat bij ons ook in de top 10.
    Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful photos! The flowers are wonderful ... Incredible photo of the building ... it's just an "F" !!
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha dat Ananas mannetje wat een giller, leuk. De foto
    van dat flatgebouw is een voltreffer, je ziet duidelijk een F.
    Mooi zijn fuchsia's hé, zoveel soorten er zijn en ze bloeien
    heel lang, zelf koop ik ze ook jaarlijks.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's er zit voor ieder wat bij, grappig, mooi, de natuur :) Mooie bijdrage van de F
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enjoyed reading your post and the photos are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice!!! Leuk om alje woorden met de "f" te zien.

    BeantwoordenVerwijderen