vrijdag 12 maart 2021

Crea 2021 – E vervolg

Vandaag laat ik weer wat ouder werk zien. Te beginnen met deze geborduurde Eenhoorn. Ik maakte deze voor de kaft van mijn fantasy fabric book, waar ik hier over schreef. Het complete boek kun je hier zien.

Eieren kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Ieder jaar komen er weer een paar paasEieren bij.

Deze Eiffeltoren borduurde ik jaren geleden op een ATC voor een swap.

Het Engeltje op deze ATC is gehaakt zonder patroon, ik heb hier beknopt opgeschreven hoe. Ik kreeg bij de ruil deze mooie Engel ATC terug.

Dit regenboog Etui maakte ik helemaal met de hand. Het was een gekocht pakketje, geen idee meer van welke quiltwinkel.

In 2019 deed ik mee aan een wekelijkse journaling challenge via Instagram, waavan de eerste 26 weken ook de letters van het alfabet waren. Voor de E maakte ik deze collage met E-woorden.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

10 opmerkingen:

  1. Wat heb jij toch altijd veel gedaan en gemaakt. Het lijkt me heel leuk om daar nu weer op terug te grijpen en deze dingen weer te zien! Wat een mooi engeltje heb je destijds gemaakt, maar ook de andere werkstukken zijn leuk. Opeens herinner ik me weer dat ik ook nog ergens zo'n fabric boekje moet hebben liggen, wat natuurlijk nog niet af is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n fabric boek! De gebreide rug maakt het helemaal af en die lieve eenhoorn pronkt mooi op de kaft.
    Je andere werken zien er stuk voor stuk mooi uit; je Eifeltoren vind ik mooi door de manier waarop het silhouet is vormgegeven. Je engeltje is schattig (die je teruggekregen hebt ook).
    Leuk dat je ieder jaar een paar paaseieren toevoegt aan de verzameling in de kom.
    Grappig dat je in 2019 ook mee hebt gedaan aan een alfabetchallenge. Ik vroeg me gelijk af hoe de tweede helft van het jaar zou zijn ingevuld, maar gelukkig heb je er een link bi geplaatst en zag ik dat de prompts . Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Eifeltoren leuk idee!
    ( de rest ook natuurlijk ) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werkstukken allemaal, heel erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heleboel e's, leuk die eenhoorn en engel, ook die engel die je terugkreeg en de Eiffeltoren is ook leuk!
    De Etui van regenboog vind ik erg mooi, prachtig zo die kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie werkjes laat je weer zien, en zo
    leuk de schaal met de gebreide paaseieren. Voor ons mooi
    om al jou werk te bekijken maar het lijkt me voor jezelf
    ook leuk om al dat moois weer terug te zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn veel uitspattingen van de E de regenboog etui springt naar voren wat een leuk patroon zeker als je wat met de regenboog hebt. Maar ook het engeltje is een kunstwerk op zich

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You certainly can do many things - the crochet eggs are intriguing. What is inside, a real egg? one made of wood? soft toy stuffing?

    BeantwoordenVerwijderen