woensdag 17 februari 2021

Granny ripple blanket

Mijn granny ripple blanket is inmiddels al lang af, maar het lukt nog steeds niet om er mooie foto’s van te maken. Gelukkig heb ik nog wel een paar detail foto’s. Hier was ik met de eerste toer vasten van de rand bezig.

Ik wilde ook wat bloemetjes op deze deken. Daarvoor gebruikte ik mijn eigen bloem patroon.


Hier zit de eerste bloem op z’n plek.

Hopelijk lukt het binnenkort om mooie foto’s van deze deken te maken, voordat hij verhuist naar de nieuwe woning van mijn jongste dochter.

9 opmerkingen:

  1. Beautiful blanket annet. Flowers are lovely. Looking forward for the blanket with the flowers attached.
    www.shamiatcraft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om de bloemetjes toe te voegen aan deze deken. Ik kijk uit naar het geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A unique idea to place flowers on top of the granny ripples. Your daughter will love this.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige deken en de bloemetjes erop geven een feestelijk tintje ik heb sat al meer gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik vind de deken nù al heel mooi! Volgende week kun je misschien wel heel goed foto's maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een prachtige deken en lief de bloemen
    die erbij hebt gemaakt, leuk patroon heb je bedacht.
    Ben benieuwd naar de betere foto's, maar de onderste
    foto lijkt er misschien nog wel het meeste op denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt toch goed zien dat dit een mooie deken moet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor naar het totale plaatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen