vrijdag 12 februari 2021

Crea 2021 – C vervolg

Vandaag laat ik wat oudere collages zien. Deze collage maakte ik in 2018 voor de jaarlijkse Top 2000 blog party, geïnspireerd door You’re the devil in disguise van Elvis Presley.

Deze tulpen maakte ik van bladzijdes van een oud boek. Als ik een altered book begin, haal ik altijd iets meer als de helft van de bladzijdes eruit. Die kwamen nu dus mooi van pas.

Vier-letter woorden waren de basis van deze collage in een altered book. Dit was een leuke puzzel om de boel passend te krijgen.


Een collage uit het eerste jaar dat ik meedeed met ICAD. Hier kijk ik ieder jaar weer naar uit.

Deze collage maakte ik voor een les uit de cursus A creative art journey.

En deze dame maakte ik in een ander altered book.


Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

11 opmerkingen:

  1. Your collages are real works of art. In spite of the pieces being so different in scale, style and subject, you combine them into fantastic images. They COULD look grotesque but they never do. The work of a pro!
    Love your mug with an extra ear!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet van je werk, wat ben je een creatieve dame zeg...
    Wat een grandioos idee, die vierletterwoorden collage!
    Handig om de helft van de pagina's uit een boek te halen, dan krijg je een beetje ruimte om te plakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collages, de toren van Pisa is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ze zijn allemaal prachtig! En heel divers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjonge.... wat ben jij creatief!
    Ik kom zoveel nieuwe dingen tegen. 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn weer een aantal fantastische collages Annet,
    erg leuk om al dat mooie werk van je te bekijken.
    Je bent hier echt heel goed in. De kikkerdame vind
    ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Annet, wat creatief, dat je op het idee komt!
    Allemaal anders, allemaal heel mooi!
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ideeen. Collages blijven mysteries voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen