dinsdag 16 februari 2021

Collage

Vorige maand schreef ik me in voor de nieuwsbrief van Denise Lush en kreeg ik een link naar een collage sheet. Ik had hem meteen geprint, maar hij bleef toch nog even liggen. Zaterdag heb ik er eindelijk een collage mee gemaakt. De achtergrond had ik al eerder gemaakt. Ik heb restjes opstrijkbare tussenvoering op oude boekpagina’s gestreken en deze met acrylverf bewerkt.  Mijn collage is een mix van de collage sheet en wat knipsels uit mijn voorraad.

Ik heb nog wat knipsels van deze sheet over, dus wie weet komt er nog een vervolg.

5 opmerkingen:

  1. Mooie collage waar haal je alle ideetjes vandaan knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom een zeer geslaagde collage, mooi gemaakt
    ook de achtergrond...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo leuk! Mooi die vrouwenbeentjes bij de mannenkop en de gieter is super bedacht.
    'Opstrijkbare tussenvoering', bedoel je daar misschien plakvlieseline mee? Wat een leuk idee om dat te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry voor mijn late reactie. De opstrijkbare tussenvoering is inderdaad plakvlieseline, ik kon er niet opkomen toen ik dit blogje schreef.

      Verwijderen
  4. Mooie grappige collage, de”poppen” springen eruit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen