dinsdag 26 september 2023

Poppendag

Het vestje voor mijn tekenpop is eindelijk klaar.

Mijn tekenpop gedroeg zich als een echt fotomodel en wilde zich van alle kanten op de foto laten zetten!

Vorige keer vertelde ik dat ik de mouwen gewoon spiraalsgewijs haakte, omdat ik het keren na iedere toer op dit kleine formaat niet zag zitten. Daarom zien de mouwen er iets anders uit als de rest van het vestje, want het voor- en achterpand zijn wel heen en weer gehaakt.

De eerdere berichtjes over dit vestje kun je hier en hier lezen.

5 opmerkingen:

  1. Het zit als gegoten! Misschien wil de tekenpop nu wel een broek hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een zeer geslaagd vestje geworden. Nu wil
    ik je niet aan het werk zetten maar een blouse en een
    broek of jurk [vind het eigenlijk wel een dame] zou
    tekenpop ook heel leuk vinden denk ik. 👗🥼👖

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks like really fiddly work. Great results, I take my hat off to you!
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tekenpopje kan met haar leuke vestje voor de dag komen hoor.En wat meer om het lijfje is ook wel prettig nou het kouder gaat worden.Mijn 7 poppen van het merk schildpad zitten ook goed in de kleertjes, de een nog met de originele en de ander met ouderwetse gebreide jurkjes en mutsje,niet het type foto model dus.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen