zaterdag 6 mei 2023

Cablemagoria (3)

Dit is het begin van mijn 3e baan van deze deken. De gevlochten kabel is een fijne afwisseling van de eerste 2 banen, die je hier kunt zien. Deze baan komt trouwens niet meteen naast de eerste, er komt nog een baan tussen in weer een andere kleur. De patronen kwamen in oplopende moeilijkheidsgraad en ik brei ze ook in deze volgorde.

Het Engelstalige patroon met duidelijke foto's van deze deken kun je hier vinden. En in deze blogpost kun je zien welke kleuren ik gebruik voor mijn deken.

6 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een hele mooie kabel, echt vlechtwerk... Ik bekeek nog even de linkjes en wat een verschil maakt dan de kleurkeuze. Het is ook maar net wat je mooi vindt natuurlijk, maar ik kan me wel vinden in jouw kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze baan ziet er mooi regelmatig uit en door de wat donkere kleur komen de kabels heel goed tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kabel! Hele lange einden moet je steeds breien, maar 't wordt vast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a nice cable you can easily trace with your finger. I'm sure it will be a lovely blanket.
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren had ik een reactie geschreven en nu is dat weg???
    Misschien is het in de Spam-map terecht gekomen.???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee wat er gebeurt is, maar er zat geen reactie van jou in de Spam-map.

      Verwijderen