vrijdag 14 januari 2022

Werk In Uitvoering

Vorige week liet ik het begin van mijn sokken zien en vertelde ik dat ik geen tussendoor foto’s meer had. Maar de afgelopen week vond ik toch nog een paar foto’s op mijn telefoon. Hier was ik net overgestapt op mijn 30 cm rondbreinaald.

En hier begon ik net aan de hiel.

Verder heb ik geen foto’s meer gevonden. Dus hier zijn mijn nieuwe sokken, vers van de breinaald.

Ze passen heel goed.

En ze kleuren prima bij mijn spijkerbroek.

Volgende week introduceer ik weer een nieuw project dat ik af ga maken, ik ben alvast begonnen.

8 opmerkingen:

  1. Er gaat niks boven zelfgebreide sokken in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze PRACHTIG geworden Annet, en op de foto waar
    je ze aan hebt is goed te zien dat ze perfect zitten.
    Op naar je volgende afmaak project........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat ze af zijn, nu kun je ze heerlijk dragen :)
    Ik ben benieuwd wat je eerstvolgende project is dat je af gaat maken. Veel plezier met het afronden, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sokken. Ik dacht toen ik ze zag, wat een moeilijk patroon, maar toen ik goed keek zag ik dat het patroon ontstaat door het kleurverloop in het garen. Mooie vrolijke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen