zondag 30 januari 2022

Label 8 & 9

Deze week heb ik twee labels gemaakt. Het bovenste en onderste stofje van mijn achtste label waren druk genoeg, dus daar ik heb alleen Franse knoopjes, rijgsteken en losse steken gebruikt. Op het middelste stofje heb ik kruissteken, staande kruissteken en rijgsteken gebruikt.

Mijn 9e label was geïnspireerd door de TAST steek van deze week: de steelsteek. Onderaan maakte ik nog 3 losse kettingsteken met een doorgehaalde steek (slipped detached chain stitch). En natuurlijk moesten er weer Franse knoopjes op.

2 opmerkingen:

  1. Sommige lapjes hebben weinig meer nodig. Het is leuk om die afwegingen te maken en te kijken wat je nog kunt toevoegen.
    De bovenste doet me denken aan folklore en de onderste aan een chique feest...

    BeantwoordenVerwijderen