zondag 18 april 2021

Fill a tiny journal

De 5e prompt van deze challenge is SPRING, wat me meteen deed denken aan touwtje springen. Het plaatje van de meisjes vond ik online, de springende dame is een sticker uit een Flow.

Achter het label heb ik een paar stoffen bloemstickers geplakt uit dezelfde serie, die ik al eerder in dit journal gebruikt heb.

Het label heb ik iets veranderd met gelpennen, maar dat is op deze foto niet zo goed te zien.

Op deze close-up is het iets beter te zien.

Fill a tiny journal is bedacht door Tammy en Hanna. In deze blogpost schreef ik over het tiny journal, die ik voor deze challenge maakte. En hier kun je zien wat anderen voor deze challenge hebben gemaakt.

4 opmerkingen:

  1. Het is weer een mooie uitwerking geworden, zo leuk
    die touw springende meisjes, lekker nostalgische foto.
    Grappig ook te zien hoe iedereen dat weer op een totaal
    andere manier gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. There is certainly 'spring' in those girls' steps.
    The gel pen lines add definition and depth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jumping rope and girls brings back my old memories. A good playful excercise.

    BeantwoordenVerwijderen