zaterdag 17 oktober 2020

Crea 5220

The prompt for week 42 of Crea 5220 is stitching/sewing. A great excuse to make another face. This time I patched it and embroidered a simple face.

De Crea5220 prompt van deze week was borduren/naaien. Een heel geldig excuus om weer een gezichtje te maken. Deze keer maakte ik een gezicht van lapjes uit mijn restjesbak.

De bovenste helft zat al snel in elkaar.

Een paar dagen later was het patchwork deel klaar.

Daarna was het tijd om het borduurgaren erbij te zoeken om het gezichtje te borduren.

En dan is dit het resultaat. Ik heb de maat hetzelfde gehouden als de eerste 2 gezichtjes: 10 x 14 cm. Waarschijnlijk wordt het een fabric book met gezichtjes in de stijl zoals ik ze af en toe teken.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig Annet, origineel idee en fraai uitgewerkt.
    Ook een heel leuk idee om een boekje te maken met
    al je werkstukken met gezichtjes.
    Haar kapsel vind ik super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke originele manier om de opdracht van deze week vorm te geven! Ook een leuk idee om er een boekje van te maken straks. Super!
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful your creation! Your wonderful blog is a treasure trove !!! I follow you with real pleasure ...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, aan zo'n gave uitwerking zou ik nooit denken!
    Artistiek werkstuk, ... ik houd er van...

    BeantwoordenVerwijderen