vrijdag 23 oktober 2020

Crea 5220 meets stitch meditation

The prompt for week 43 of Crea 5220 is diamond shape. I added a leftover piece of my quilt Blokjes to a stitch meditation square.

De Crea 5220 prompt van deze week was ruitvorm. Ik dacht meteen aan quiltblokken, wat me weer herinnerde aan mijn quilt Blokjes. Deze heb ik jaren geleden gemaakt van heel veel ruitvormen met behulp van kartonnetjes.

Ik had daar nog losse kubussen van over, waarvan ik er eentje heb gebruikt op een stitch meditation vierkant van 4 x 4 inch.

Ik heb alleen rijgsteken gebruikt met verschillende garens.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alle twee schitterend, maar vooral de bovenste, heel apart .
    Hele mooi kleuren ook.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En inderdaad, daar zitten allemaal ruitvormen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een ander soort ruit dan waar ik aan dacht, maar leuk gevonden. Het door rijgen geeft een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig het doorrijgen van de kubus, leuke uitwerking
    Annet ook de eerste vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It is so good to find use for odd left over blocks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's so sweet! ... I love the threads around it and the perfect colors of the quilt!
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat goed bedacht! ruitjes die vierkantjes worden.

    BeantwoordenVerwijderen