woensdag 2 augustus 2023

ICAD 2023 week 9

Dit jaar deed ik voor de 8e keer mee met ICAD (Index Card A Day). Hierbij is het de bedoeling om in de maanden juni en juli dagelijks iets creatiefs te doen met een systeemkaart. Ik gebruikte de maat 10 x 15 cm. Er was een wekelijks thema met dagelijkse prompts. Die kun je gebruiken, maar dat hoeft niet. Ik probeerde zoveel mogelijk de thema’s en de prompts te combineren als extra uitdaging. Ik deelde mijn uitwerkingen dagelijks op Instagram en ik heb hier wekelijks een blogje over geschreven. Deze laatste week was het thema: patronen, herhalende elementen, motiefjes en behang.

Prompt dag 57: vogel

Prompt dag 58: illustratie

Prompt dag 59: peaceful

Prompt dag 60: filigraan

Prompt dag 61: mozaïek

En hier nog even alle kaartjes van 2023 bij elkaar.

Nu ga ik weer een doosje voor mijn kaartjes maken, deze stof ga ik daarvoor gebruiken.

Alle info, thema’s en prompts van ICAD kun je vinden op Daisy Yellow. En hier is op Instagram het werk van anderen te vinden.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes en o, wat een mooi stofje! Dat doosje wordt ook geweldig, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een jaar mee gedaan, ik vind het een topprestatie hoor... 8 jaar lang!
    Mozaïek heeft deze week gewonnen bij mij! En succes met het doosje; maar daar heb ik alle vertrouwen in..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik neem mijn petje voor je af hoor, al zoveel jaren
    trouw meedoen en er ook altijd veel aandacht aan
    besteden. Alle uitwerkingen zijn steeds weer verrassend!!!
    Zo ook weer deze serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You now have a good collection of cards - such variety. They will be right at home in a box covered with that print.
    How are you going to spend August without a daily prompt?
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de kaartjes op IG voorbij zien komen, leuk hoor. Dat je al 8 jaar mee doet, dat is wel knap hoor. Dan vind je het ook wel heel leuk om te doen. Leuk stofje, dat wordt een lekker vrolijk doosje. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen