zaterdag 15 juli 2023

ICAD 2023 week 6

Dit jaar doe ik voor de 8e keer mee met ICAD (Index Card A Day). Hierbij is het de bedoeling om in de maanden juni en juli dagelijks iets creatiefs te doen met een systeemkaart. Ik gebruik de maat 10 x 15 cm. Er is een wekelijks thema met dagelijkse prompts. Die kun je gebruiken, maar dat hoeft niet. Ik probeer zoveel mogelijk de thema’s en de prompts te combineren als extra uitdaging. Ik deel mijn uitwerkingen dagelijks op Instagram en ik zal er hier wekelijks een blogje over schrijven. Deze week was het thema: mandala’s, cirkels en kleurencirkels.

Prompt dag 36: denkbeeldig

Prompt dag 37: metaal

Prompt dag 38: sterrenbeelden

Prompt dag 39: levels, dat werd dus weer een one-staple-collage!

Prompt dag 40: kroonluchter

Prompt dag 41: zwemband of boei, niet zo'n succes, want mijn stiften werkten niet zo lekker op deze systeemkaarten. 

Prompt dag 42: trivia, dit herinnerde me aan Triviant, dus werd de vraag: 

Wat is een mandala? 

Alle info, thema’s en prompts van ICAD kun je vinden op Daisy Yellow. En hier is op Instagram het werk van anderen te vinden.

4 opmerkingen:

  1. Ook deze week is het je weer gelukt! Ik vind de one-staple-collage het mooist...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om met een uitdaging mee te doen. Deze keer heb je ook weer leuke kaartjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your sense of humour - a tiger turtle.
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen