dinsdag 13 juni 2023

Poppendag

Een paar dagen geleden kwam ik de restjes katoen weer tegen, waar ik mijn prinsesje mee gemaakt had. Die moest ik nog steeds opruimen. Mijn tekenpop zag zijn kans schoon en nam een duik tussen mijn bolletjes.

Alle bolletjes werden bekeken, want een pruikje moest er nu toch eindelijk komen!

Deze kleur moest het worden, maar dan wel met krullen in plaats van deze coupe.

Tsja, daar kun je toch geen nee tegen zeggen! Hopelijk heeft hij wel wat geduld, want het is nu veel te warm om te haken.

3 opmerkingen:

  1. It's a lovely colour. If I were your drawing doll I'd dive into that box of yarn, too.
    Keep cool and take care of your health.
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk , hartstikke goed Annet dat je voor je trouwe tekenpop
    nu toch een pruikje gaat maken, hij verdiend het dubbel en dwars.
    Mooie kleur heeft hij uitgekozen, succes met de vorderingen als het iets koeler gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen