vrijdag 2 juni 2023

ICAD 2023

Dit jaar doe ik voor de 8e keer mee met ICAD (Index Card A Day). Hierbij is het de bedoeling om in de maanden juni en juli dagelijks iets creatiefs te doen met een systeemkaart. Ik gebruik de maat 10 x 15 cm. Er is een wekelijks thema met dagelijkse prompts. Die kun je gebruiken, maar dat hoeft niet. Ik probeer zoveel mogelijk de thema’s en de prompts te combineren als extra uitdaging. Ik deel mijn uitwerkingen dagelijks op Instagram en ik zal er hier wekelijks een blogje over schrijven. Dit is alvast mijn titel kaartje, die ik een paar dagen geleden maakte.

Alle info, thema’s en prompts van ICAD kun je vinden op Daisy Yellow. En hier is op Instagram het werk van anderen te vinden.

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan de geborduurde letters Annet, en je hebt ook een paar stempels gemaakt zie ik. Mooie strakke cijfers, knap omdat zo precies weg te snijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have that book - in Swedish! There are some lovely designs, as you have proved on your card.
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen