vrijdag 28 april 2023

Stitch Camp

De cursus Stitch Camp van TextileArtist is allang afgelopen, maar mijn project is nog niet klaar. Deze week heb ik de laatste overgangen tussen de verschillende lapjes geborduurd. Op deze overgang borduurde ik bovenaan Franse knoopjes, daaronder kwamen wat losse blauwe steken en een hartje in stiksteek.

De volgende overgang kreeg wat losse zwarte steken en blauwe satijnsteken.

De voorlaatste overgang kreeg veel Franse knoopjes en steelsteken.

En toen was de laatste overgang aan de beurt. Bovenin borduurde ik festonsteken met zwart, de cirkel kreeg een extra witte rand van kettingsteken. En natuurlijk moesten er weer wat Franse knoopjes bij!

De komende tijd ga ik hier en daar wat extra applicaties en borduursteken toevoegen. Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien. Ik heb er nu nog geen beeld bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze toevoegingen zijn weer zeer geslaagd Annet,
    en die Franse knoopjes doen het altijd erg goed vind ik.
    Heb er zelf ook de nodige toegepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the different textures of the fabric, too.
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen