vrijdag 17 september 2021

Crea 2021 – S

S is voor Suske & Wiske. Een tijdje geleden kwam ik dit patroontje uit een oude Margriet weer tegen. Jaren geleden zou ik dit borduren, maar dat is er nooit van gekomen. Ik heb tussendoor af en toe een foto gemaakt. Dit was het eerste begin.

Dit ziet er een beetje raar uit zo zonder haren.

En hier zijn alle kruissteken klaar.

Halverwege de stiksteken, dit was een pittig klusje.

Helemaal klaar, nu nog bedenken wat ik ermee ga doen. Ideetjes zijn heel welkom!

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

11 opmerkingen:

  1. Ja de stiksteekjes er tussen maken is een hele klus, maar het is je gelukt.
    Echt een mooi werkje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf! Oh, Suske en Wiske... daar zou ik nooit opkomen.
    Ik vind het zo'n leuk borduurtje! Misschien een speldenkussentje van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Annet! Supergoed gelukt en een hele leuke uitwerking van de S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk geworden én wat leuk dat je het nu toch hebt geborduurd, het moest er gewoon een keertje van komen :-)
    In in een lijstje of er een kaart van maken om te versturen, maar ik snap het ook graag als je het zelf wilt houden. Ik heb ooit een kussentje gemaakt, met daar achter op een klein envelopje, daar kan een kind dan een tijd indien en de tandenfee stopt er dan wat geld in ;) Misschien hebben de andere nog ideeën. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig ook om het te zien "groeien" met al die tussendoorfoto's! Erg leuk dat je Suske en Wiske hebt gekozen voor de challenge.
    Ja, ik zat ook te denken aan een speldenkussen of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat is dit enig geworden Annet, maar al
    die stiksteekjes is een megaklus. je hebt het
    heel mooi en precies gedaan, best knap om met
    die steekjes lachende gezichtjes te kunnen maken.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk Suske en Wiske ik heb een hele plank vol. Ze zijn hier verslonden hoeveel albums zijn er wel niet . Mooi borduurtje net echt. Ik ben ze nog aan het breien maar lambik heeft een rare kop:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit moooi!
    Kruisteken zijn niet moeilijk, maar hoe je de stiksteekjes zo precies gemaakt hebt is werkelijk schitterend gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, en veel werk.
    Je kunt het klein inlijsten. Of als kaart versturen, maar dan wel aan een heel dierbaar iemand die snapt dat dit veel handwerk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk om te zien hoe ze zo helemaal tot leven komen! Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen