vrijdag 10 september 2021

Crea 2021 – R vervolg

Vandaag laat ik weer wat ouder werk zien. Ik begin met een project dat al vanaf 2018 ligt te wachten: Randje per week. Dit is de laatste pagina, die ik gemaakt heb. Het is nog steeds de bedoeling om er een boek van te maken. Je kunt alle randjes die ik geborduurd heb hier bekijken.

Rudolph borduurde ik voor een kerstswap. Het patroon vond ik online, maar is nu niet meer beschikbaar. Natuurlijk gebruikte ik glittergaren voor zijn neus!

Dit is een experiment met roestverven, waar ik hier over schreef. 

Voor deze TAST pagina heb ik ook met roest geverfde stof gebruikt. Van de geborduurde cirkel heb ik heel veel foto’s gemaakt, zodat ik er een uitleg van kon maken. Die kun je hier in het Engels vinden.

Een regenboog mag natuurlijk ook niet ontbreken, deze borduurde ik met kettingsteken.

Roodkapje kwam al bij een paar andere deelnemers voorbij. Deze borduurde ik met steelsteekjes, Franse knoopjes en losse kettingsteken.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat oude werk in de tweede week van de challenge.. Iedere keer denk ik weer 'wat heb je toch veel gemaakt in al die jaren...'
    Mooi dat Roodkapje in stitchery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! De randjes zijn geweldig en roodkapje, wow! En roest, hoe kom je er op? De regenboog, ja, die vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om al dat verschillend werk te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat roestverven moet ik zeker eens proberen. Lydia Rink gebruikt roestgeverfd papier in haar collages en ik vind het iedere keer weer een prachtig resultaat geven. Je geborduurde tastwerk vind ik ook heel mooi; wat is het maken van die opgelegdd cirkel een hoop werk geweest 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige verzameling van wat ouder werk.
    Jij hebt ook werkelijk zo ongeveer alles weleens
    uitgeprobeerd denk ik. Dat roestverven is heel mooi
    en geeft bijzondere effecten. Het zijn stuk voor stuk
    allemaal kleine pronkstukjes Annet, heel leuk steeds
    om alles te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I remember the interesting randje project, always so stylish.
    The whipped and woven wheel is also a real gem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verzameling R's heb je.
    Mijn randje per week van 2014 is ook nog niet af, maar er wordt aan geborduurd, steeds een stapje verder. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen