zaterdag 25 september 2021

Crea 2021 – S vervolg

Vandaag laat ik weer wat ouder werk zien en ik begin met deze S op een ATC. Hij is geborduurd met stiksteken en satijnsteken.

Nog een ATC, deze keer met een sashiko patroon.

Een miniquiltje ( 15 x 15 cm) met 2 sneeuwpoppen. Het is een patroontje van Debbie Mumm.

Jaren geleden heb ik deze sokken gebreid voor mijn dochter. Deze zijn van boord naar teen gemaakt. Voor mezelf ben ik nog steeds bezig met een paar sokken van teen naar boord met hetzelfde garen in een andere kleur.

Dit speldenkussen maakte ik van 20 hexagonen en 6 vierkanten. Hier liet ik zien hoe ik hem maakte.

Deze spin maakte ik op een crazy patchwork blok. Hier heb ik in het Engels uitgelegd hoe ik hem gemaakt heb. Hij is lekker aaibaar door het chenille garen.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

7 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige serie S uitwerkingen van ouder werk.
    Een mooie geborduurde S, het speldenkussen met hexagonnen,
    een mooie puzzel en kleurrijk. Enig die aaibare spin.
    Erg leuk om alles weer te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een mooie projecten bij elkaar gezocht. Die spin ziet er inderdaad aaibaar uit. De sneeuwpoppen zijn schattig en de geborduurde S vind ik een kunstwerkje.
    De sokken van je dochter zien er lekker uit, maar ik lees dat je die jaren geleden gebreid hebt. Betekent dat dat je je eigen sokken ook al jaren geleden hebt opgezet? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehh, ja, die heb ik 4 jaar geleden op de pen gezet. Nu nog steeds een halve sok te gaan!

      Verwijderen
  3. Weer heel verschillende werkjes, mooi hoor.
    ATC kaartjes, vind ik ook erg leuk om te maken en Sashiko heb ik nog nooit gedaan, maar wat niet is kan nog komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt veel diverse dingen gemaakt als je zo terugkijkt. Daar kun je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer moet ik zeggen 'wat heb je toch veel gemaakt'... En leuk dat je nog van alles tevoorschijn kunt halen, of heb je alleen maar de foto's?
    Een aaibare spin... geweldig idee... goed voor mensen met een fobie:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ATC'tjes zijn inderdaad op reis gegaan, de sokken vind ik regelmatig in de wasmand, het speldenkussen staat op mijn werktafel en de andere werkjes hang ik af en toe op.

      Verwijderen