dinsdag 31 augustus 2021

Crea 2021 – Q

Q is natuurlijk voor quilten! Ik heb eindelijk weer een blokje gequilt van de quilt die ik aan het maken ben voor De Nieuwe Wending Uitdaging van het Quiltersgilde uit 2019. 

Omdat dit weer een inhaal blogje is, laat ik gelijk wat ouder werk zien. Eerst een voorbeeldje van hoe ik quilt. Hier werkte ik aan mijn quilt Pot vol blomme. De video kun je hier bekijken.

Een quote kan natuurlijk ook niet ontbreken, ik vond er zelfs eentje met Quiet in de tekst. Ik maakte deze al in 2018.

Deze quatremains collage maakte ik voor Art Journal Simple Prompts, waarbij de eerste 26 weken ook de letters van het alfabet waren.

Als laatste een ATC met een Q. Jaren geleden deed ik mee met een zentangled alfabet ATC swap serie. Ik heb de hele serie compleet, hier kun je ze allemaal zien. Een ATC is een Artist Trading Card van 2½ x 3½ inch, ze zijn bedoeld om te ruilen.


Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

5 opmerkingen:

  1. WoW, die pot vol blommen, schitterend! Wat een pracht!
    Wat zal dat een werk geweest zijn, en helemaal met de hand!
    In t echt ziet ie er vast nog mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natuurlijk het quilten een kunst op zich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie werkstukken zie ik weer voorbij komen,
    die quote is Super. Inderdaad heel fraai de
    pot vol blommen. Prachtige ATC Annet, Erg leuk
    weer om alles te bekijken bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om ook bij quatre mains terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen