vrijdag 25 september 2020

Crea 5220

The prompt for week 39 of Crea 5220 is newspaper image. I couldn’t find one and decided to catch up on week 20: poem. I made found poetry on a watercolour background.

De Crea5220 prompt van deze week was krantafbeelding, maar ik kon geen goede afbeelding vinden in het plaatselijke huis-aan-huis blad. Dus besloot ik een van de eerdere prompts in te halen. Het werd de prompt van week 20: gedicht. De achtergrond had ik een tijdje geleden al gemaakt, zo te zien is het aquarelverf. Ik knipte wat tekst uit verschillende tijdschriften en maakte daar een gevonden gedicht van.

Het gedicht is op de foto helaas niet zo goed te lezen, er staat:

ik heb een verhaal

we mogen blij zijn dat de thee

uit het verleden in het heden

dichter bij elkaar

binnen handbereik zijn

ik weet dat

nu oneindig veel rustiger

dagelijks mee bezig

3 opmerkingen:

  1. O, jij doet ook mee aan Crea 5220! Leuk, ik voeg je toe in mijn lijstje.
    Mooi gedaan, dit gedicht, uit kranten "geplukt"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het knap, twee week woorden in een keer afgebeeld. Tekst was tenslotte ook afgebeeld in de krant en al die zinnen, werd een gedicht. Erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk heb je 2 weken gecombineerd... Dat is eigenlijk ook een uitdaging op zich om diverse items in één keer uit te beelden. Ik voel ideetjes opborrelen.
    Mooi gedicht! Een kopje thee doet wonderen...

    BeantwoordenVerwijderen