zaterdag 5 september 2020

Crea 5220

The prompt for week 36 of Crea 5220 is rectangle. I made a birthday card with an extra rectangle behind a square with a cross stitch watering can.

De Crea 5220 prompt van deze week kwam goed van pas. Ik wilde een verjaardagskaart voor mijn tante maken en nu hoefde ik niet zelf te kiezen of hij vierkant of rechthoekig zou worden. De geborduurde gieter had ik al gemaakt, dus die bleef vierkant.

Maar er moest natuurlijk nog een felicitatie op, dus ik maakte een extra rechthoek op de kaart.

De kaart was lastig te fotograferen.

4 opmerkingen:

  1. Ja, zo heb je 2 vliegen in één klap!
    De kleurtjes van de kaart combineren goed met je borduurwerk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het borduurwerk lag al een tijdje te wachten om gebruikt te worden, deze kaart was dus snel klaar. Mag ook wel na het borduurwerk van vorige week!

      Verwijderen
  2. Ik vind die kleine borduursels altijd zo leuk. Mijn tante maakte er vroeger heel veel en dan gingen we samen op een markt staan. Zij met haar geborduurde kaarten en ik met mijn barbiepoppenkleertjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, altijd leuk die zelfgemaakte dingen. Ik heb voor mijn dochters ook veel voor hun barbiepoppen gebreid, zo leuk om te doen.

      Verwijderen