vrijdag 18 september 2020

Crea 5220

The prompt for week 38 of Crea 5220 is arrows. I made a collage  in an altered book.

De Crea5220 prompt van deze week was pijlen, een lastige prompt. Maar toen dacht ik aan de tijdschriften van VVN, daar stonden vast borden met pijlen in die ik voor een collage kon gebruiken. Ik vond er een aantal en gebruikte er uiteindelijk maar eentje. De achtergrond lag ook al lang te wachten om gebruikt te worden, net als de spin en de tijger.

Ik maakte de collage in een afgeschreven boek van de bibliotheek, die ik tot nu toe alleen voor collages gebruik. De bladzijdes zijn net niet vierkant.

5 opmerkingen:

  1. Echt weer een hele leuke collage.. Veel is er niet voor nodig, maar jij hebt er echt slag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super idee om collages te maken in een boek, MOOI !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitwerking van het thema, en inderdaad een erg
    handig idee om daar een afgeschreven boek voor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een aantal opgezocht en gebruikt er maar een van, zo gaat het bij de meesten wel. Leuke collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Josephine kwam ik op jouw blog terecht, leuk! En helemaal leuk dat je ook meedoet met Crea5220!
    Ik vind je uitwerking van Pijlen perfect gelukt. Mooi zoals de pijl op het verkeersbord wijst naar de springende snowboarder. Ik stel me zo voor dat de spin staat te wachten om de weg over te steken ;o)
    Goed idee om een afgeschreven boek te gebruiken waarin je de collages maakt; zo heb je straks een prachtig boek vol creatieve creaties waar je heerlijk in kunt bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen