vrijdag 20 oktober 2023

Mini cactus

Vorige maand deelde Corina een serie patronen om minicactussen te haken. Het potje en de aarde had ik snel af, maar toen kwam er weer eens iets tussen. Deze week heb ik eindelijk het potje gevuld.

Het is het laatste patroon in deze serie.

En hij is nog een stuk kleiner dan de cactus, die ik jaren geleden al haakte. Ik heb er hier over geschreven.

Ik ben van plan om nog een paar mini cactussen te maken, maar ben nu even met iets anders bezig. Dat kun je dinsdag op mijn blog lezen.

10 opmerkingen:

  1. Tjonge, dat is toch leuk dat we beiden over de mini plantjes schrijven vandaag... Jouw plantje is een stuk kleiner dan de mijne, maar ik denk dat jij met katoen en een dunne haaknaald hebt gehaakt. Vind je het ook zo verslavend leuk om te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat cactusje doet zijn naam eer aan, wat een klein schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat was een leuke serie van Corina! Mooi plantje heb je gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien, fijn dat het zo goed is gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig,toch vind ik de grote meer ‘n cactus de kleine zou ook ‘n vetplantje kunnen zijn
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig mini cactusje, een klein priegeltje maar
    snel gehaakt denk ik zo. Ga je er nog meer maken???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How wonderful - and no need to water them - ever!
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het is een goed idee om er nog een paar te haken, het is leuk om te doen. Ik heb er al een paar (met bloemetje erop) cadeau gegeven, als extraatje op een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag 'm al op insta, leuk geworden! En dank voor de vermelding.

    BeantwoordenVerwijderen