donderdag 3 november 2022

Stitch meditation 22

Mijn stitch meditation blokken beginnen altijd met wat restlapjes, die ik over het vierkant verdeel. Dan speld ik ze tijdelijk vast en begin ik met borduren. Deze keer zag ik halverwege dat het wel heel veel op een huis leek. Toen heb ik toch nog een raam en een deur toegevoegd. Ik heb alles alleen met rijgsteken vastgezet.

Mijn stitch meditation blokken zijn 4 x 4 inch (10 x 10 cm). In deze blogpost schreef ik over het begin van mijn stitch meditation project.


8 opmerkingen:

  1. What are you going to do with the blocks afterwards? A fibre book...or something like that ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, it's going to be a fabric book. I stitch 4 squares on a page.

      Verwijderen
  2. Leuk als het vanzelf iets wordt... Mooi lapje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how it turned into a house 😁👏👏❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oops, that was me! Forgot I would be anonymous. 😁🙋‍♀️👍
    Barbara xx (The Flashing Scissors)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie aanvulling dit huisje Annet, je hebt inmiddels
    al heel wat creaties gemaakt voor de Stitch Meditation
    uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love these meditation projects - letting my mind drift while the needle and thread do the work.
    It's a charming house!
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen