vrijdag 25 december 2020

Crea 5220

The last prompt of Crea 5220 is glitter. Of course I had to use this to make a Christmas card.

De laatste Crea 5220 prompt was glitter. Dit moest natuurlijk een kerstkaart worden. Helaas heb ik tussendoor geen foto’s gemaakt. De kerstbal heb ik uit een kaart geknipt en daar sterretjes uit gehaald met een ponsje. Daarna heb ik de ster op holografisch papier geplakt en net iets groter uitgeknipt. Dit heb ik weer op een 2e kaart geplakt. Als laatste nog een stempel met zilverkleurige inkt.

Volgend jaar komt er een vervolg op Crea 5220, dit wordt Crea 2021. Je kunt hier alles over lezen bij Elizabeth en Marjan.

12 opmerkingen:

  1. Ja, voor zo'n kerstkaart is glitter leuk. En ik geloof dat ik ook nog van dat papier heb liggen, heet dat niet holografisch of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je holografisch papier in huis had want
    dat glittert heerlijk, mooi ook de rand er omheen,
    wederom geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, goed idee om dat te gebruiken, dat glittert nog het best.
    Fijne Kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat holografische papier doet het vast en zeker prachtig als je de kaart beweegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee, dat holografisch papier.
    Is ook een mooie kaart geworden.
    Zelf tob ik me suf wat ik met dat "glitter" moet....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart, ik ben dol op blauw dus deze zou bij mij een speciaal plaatsje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me leuk werken met holografisch papier, heb dat nog nooit gedaan, maar misschien weer een leuk idee voor de kerstkaarten van 2021 :-)
    Wens je een mooi creatief nieuw jaar toe !

    BeantwoordenVerwijderen