donderdag 20 oktober 2022

ICAD doosje

Dit jaar deed ik voor de 7e keer mee met ICAD (Index Card A Day). Hierbij is het de bedoeling om in de maanden juni en juli dagelijks iets creatiefs te doen met een systeemkaart. In augustus begon ik meteen met het maken van een doosje. Deze foto liet ik toen al op Instagram zien.

Ik vergat steeds om tussendoor wat foto’s te maken. Pas toen ik de laatste steekjes maakte dacht ik er weer aan. Hier maak ik de klep vast aan het doosje.

En toen was hij zo maar klaar.

De systeemkaartjes passen er weer prima in.

De systeemkaarten in dit doosje kun je hier bekijken.

8 opmerkingen:

  1. Wat is het een mooi doosje geworden! Zo'n klep die vastzit, vind ik zelf altijd handig 👌🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms ben je zo lekker bezig en vergeet je foto's te maken. Dat is herkenbaar. Leuk doosje heb je gemaakt voor je kaartjes!
    Ik was het al weer helemaal vergeten die challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit doosje is weer heel erg mooi geworden Annet.
    Heb het vermoeden dat je volgend jaar weer mee
    gaat doen. En herkenbaar dat foto's nemen vergeten,
    als je eenmaal heerlijk intens met iets bezig bent
    dan vergeet je dat gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje . Maar wat doe je uiteindelijk met de kaartjes ?? Gewoon bewaren of heeft het nog een ander doel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik inspiratie zoek, dan haal ik deze kaartjes wel eens tevoorschijn.

      Verwijderen
  5. You are so good at making beautiful boxes!
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap het maken van zo'n doosje met karton, naald en draad en stof! En een goede manier om de kaartjes te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen