dinsdag 20 september 2022

Chibi Tsukiko (8)

Na het gepriegel met het nekje van Tsukiko ging het hoofdje lekker vlot. Ik heb een draadje gedaan tussen de toeren waar haar ogen moeten komen.

Na het bevestigen van de ogen heb ik ook meteen een mondje gemaakt, dan kan ze eindelijk lekker kletsen met Hanako en Usagi. Hier laat ze nog even de schroef zien, die ik gebruik ter versteviging van haar nek.

De schroef heeft precies de goede dikte en draaide er makkelijk in. Ik laat hem een beetje uitsteken in het hoofdje.

Daarna hoefde ik alleen nog maar te minderen en het hoofdje op te vullen. De dames zijn er heel blij mee, ze kletsen heel wat af. Nu alleen nog een pruikje voor Tsukiko.

Het patroon van Chibi Tsukiko komt uit het boek Amislishly Chibi Dolls van Alexa Boonstra.

4 opmerkingen:

  1. Dat is wel een grappig idee, die schroef erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha.....Tsukiko heeft een gezicht gekregen, wat ze
    ze prachtig, zo leuk ze bij elkaar te zien. Jaaaaa
    de dametjes kletsen nu de oren van je hoofd ;-)
    Ben benieuwd naar haar pruikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder schroef zou het hoofdje alle kanten op buitelen. Dat heb ik met Sterre...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee schroef erin. Het hoofd vastzetten ook met knuffels is een vak apart. Anders hangt het hoofd en heb je een rare knuf.
    Mooie meisjes zijn het

    BeantwoordenVerwijderen