donderdag 18 augustus 2022

Granny square day

Op 15 augustus was het granny square day. Akkelien had er hier al eerder aandacht aan besteed, dus ik kon het dit jaar niet vergeten. Ik heb deze sunrise sunset granny uitgekozen, die ik al in 2009 haakte. Volgens mij is het bij dit proefblok gebleven.

Het leuke van granny square day is, dat je na het plaatsen van je granny op Instagram allemaal leuke foto’s kunt maken van jouw granny met die van anderen. Het is alleen jammer, dat er 2 foto's van kleding in de buurt van mijn granny stonden.


Ik heb meer verschillende foto’s gemaakt en daar weer een collage van gemaakt met mijn granny in het midden. Het is een leuke granny deken geworden.

Hier kun je op Instagram alle granny squares van deze dag zien.

2 opmerkingen:

  1. Granny Squares are always charming. Yours in particular!
    Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie granny, ik let nu extra op granny's omdat ik weer een deken wil gaan haken :) Met de granny square day heb ik veel leuke voorbeelden / inspiratie voorbij zien komen op IG. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen