dinsdag 30 augustus 2022

Chibi Tsukiko (6)

Eigenlijk moest ik voor de randjes van de rok ander garen gebruiken, maar het alternatieve garen wat ik had was weer te dun en ook net niet de goede kleur. Dus ik heb ze maar gewoon met hetzelfde garen als de rest gehaakt.

Toen ik het weer oppakte voor het 2e randje, bleek ik het patroon niet goed gelezen te hebben. Het was een hele klus geweest en het zag er goed uit, dus uithalen wilde ik niet. Dan maar doorgaan zoals ik begonnen was. Nu kan ik eindelijk met haar nek en hoofd beginnen.

Het patroon van Chibi Tsukiko komt uit het boek Amislishly Chibi Dolls van Alexa Boonstra.

3 opmerkingen:

  1. O ja, dat ziet er heel leuk uit! Dit wordt een unieke Chibi Tsukiko!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het er inderdaad goed is zou je wel ge zijn om het uit te halen. En nu dat dunne nekje, dat gaat weer een behoorlijke klus worden. Succes Annet!!!

    BeantwoordenVerwijderen