vrijdag 17 december 2021

Crea 2021 –Y

Vorige week liet ik mijn collage voor de IJ zien, maar ik heb toch wat ouder werk gevonden voor de Y. Deze yoga collage maakte ik voor Art Journal Simple Prompts, een wekelijkse challenge waarbij de eerste 26 weken de letters van het alfabet waren. Op de achtergrond heb ik allemaal namen van yogahoudingen geschreven voordat ik het plaatje erop plakte.

Jaren geleden ben ik een begonnen met het borduren van Yoda, maar na deze blogpost is het ergens achter in de kast beland. De stof was veel te dun voor het borduurwerk waar heel veel garen in ging zitten.

Deze laatste collage is nu wel heel toepasselijk. Ik gebruikte  Yellow Submarine van de Beatles als inspiratie tijdens de Top 2000 blogparty, die Marit ook dit jaar weer organiseert.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

Ik zie trouwens net dat dit mijn 2000e blogpost is!

6 opmerkingen:

  1. Yoda... ik had er ooit wel eens van gehoord, maar verder was het een eind weg in de herinnering.
    Niet mis om 2000 keer een blogbericht te hebben gemaakt. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Y-woorden, en gefeliciteerd met je 2000e blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie y uitwerking. En al 2000 blogberichten, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je 2000 blogberichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie werkjes weer. jij hebt werkelijk al ongelooflijk
    veel gemaakt met heel veel verschillende technieken ook
    die je daarbij hebt gebruikt, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    Wat grappig dat je in je 2000e bericht schrijft over de Top 2000.
    Ooit heb ik eens een Yoda geboetseerd, dus je snapt misschien wel dat hij hier in je bericht mij het meest aanspreekt. Wat jammer dat je hem niet af kon maken, maar helaas gebeurt zoiets soms bij creatief bezig zijn; we proberen iets en soms lukt het niet... Gelukkig is Yoda wel goed te herkennen!

    BeantwoordenVerwijderen