vrijdag 3 december 2021

Crea 2021 – X vervolg

Vandaag laat ik weer wat ouder werk zien. Deze X in X-steek is een detail van mijn alfabet sampler, die je hier kunt zien.

Dit is een X-ATC (Artist Trading Card) voor een zentangle alfabet swap.

En deze tekening maakte ik voor Art Journal Simple Prompts, een wekelijkse uitdaging waarbij de eerste 26 weken de letters van het alfabet waren. Ik vond het woord Xanthopsie in een oud woordenboekje: het geelzien van een patiënt bij geelzucht. Maar volgens mijn eigen woordenboek is het een oogaandoening, waarbij alles een gele kleur heeft.

Crea 2021 is een tweewekelijkse alfabet challenge, bedacht door Elizabeth en Marjan. In de oneven weken blog ik over iets nieuws en in de even weken laat ik ouder werk zien. De andere deelnemers aan deze challenge heb ik in deze lijst gezet.

5 opmerkingen: