dinsdag 26 oktober 2021

Music CAL deel 8

De Music crochet-a-long is een gratis ontwerp van Ashlee Brotzell. Het patroon is ook te gebruiken voor mozaïek haken, maar ik gebruik interlocking crochet. Het achtste en laatste deel is een herhaling van de notenbalk.

Hij is nu 38 x 124 cm, een mooie maat voor het keyboard.

Alle delen van mijn crochet-a-long kun je vinden onder het label MusicCal. Op Instagram heb ik een video geplaatst waarop je de details goed kunt zien, je kunt hem hier bekijken.

3 opmerkingen:

  1. This is such a fun project. I like the tape recorder best of all motifs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het geheel is erg mooi geworden Annet, en inderdaad
    een perfecte maat voor een keyboard.
    Een leuk project ís het geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, nu ik alles bij elkaar zie vind ik het nòg mooier!

    BeantwoordenVerwijderen