donderdag 7 februari 2008

Shoppen





Vanmorgen was ik lekker aan het winkelen. Op de markt vond ik dit leuke band met bloemetjes en het zigzagband. Van dit zigzagband heb ik al leuke voorbeelden gezien, maar ik had dit zelf niet meer. Voor mijn laatste verhuizing bijna 9 jaar geleden heb ik namelijk alles weggegeven. Ik dacht het niet meer nodig te hebben. Wat kan een mens zich vergissen. In een hobbywinkel heb ik ook nog wat kralen gekocht. Ik heb wel wat kralen, maar niet in zoveel kleuren. Het was moeilijk kiezen, want er zijn zo veel mooie kleuren. Nu dus snel een crazy blok maken, dan kan ik wat dingen uitproberen.

Vanmiddag was ik even in de tuin en viel mijn oog op het eerste blauwe druifje! Volgens mij is hij minstens een maand te vroeg. Daarom heb ik hem maar gauw even op de foto gezet. Hij staat in een aardbeienpot waar ik allemaal vetplantjes in heb staan. Daar heb ik ooit eens een bolletje van een blauw druifje in gezet en die komt dus nog steeds ieder jaar terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten